Söndagen :)

Hallojs!
 

Igår köpte jag min första kamera någonsin :D Jag köpte den begagnad av en kompis(=perfekt för en nybörja-fotograf tänkte jag) och idag har jag fotot litegrann. För att vara första gången är jag väldigt nöjd med fotona :)

 

My new baby <3 
 
 Mitt första foto var såklart på en pelargon :)
 
 Och på Sallybus såklart :D
 
 
Och grannens ur söta hund :)
 
 
 
SurrSurrSurr "finns det någon pollen här?".....
......"Eller kanske i den här blomman" SurrSurrSurr
 
 Vårfint på verandan :) 
 
Hoppas ni gillar mina foton :) imorgon kommer några fler :)
 
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder 😍👍🌻🌼🌺🐕

Svar: Tack Mamma :)
FruSireeni

2015-05-04 @ 06:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0