Torsadag

Hallojs!
 
Det bästa med att jobba eftermiddag är att man hinner ganska mycket på förmiddagen, idag har rensat hela rabatten, jag planterade några nya växter, jag har krattat och hunnit röja undan massa skräp :) och nu har jag duschat, äiti och om ca tio min ska jag åka och jobba :) Jag känner mig effektiv som bara den!!
 
Men innan allt detta var jag ute och fotade lite(man får passa på när solen skiner)

 
 
 
Kan man annat än älska panséer??
 
Körsbärsträdet börjar gå i blom :)
 
 
Mina ympade älppelträd lever än och jag är mer än lycklig över det :D
 
 
Fläderna börjar få blommknoppar :)
 
 Syrenen börjar få STORA knoppar :D
 
Nä nu måste jag fara till jobbet!
 
KRAM <3
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dejt är så härligt när allt börjar knoppa speciellt när man får se så fina bilder på det ☀️🐝🐞🌺🌸🌼

2015-05-08 @ 07:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0